.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی5 شنبه

مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي خبر روزنامه دولتي ايران روزنامه جوان و بعضي سايت ها مبني بر اعتراض و درگيري لفظي ميان وي و ميرحسين موسوي را تكذيب كرد. وي با ارسال تكذيبيه اي به روزنامه ها و سايت هاي ياد شده گفت : اينجانب حدود دو ماه است كه اصولا آقاي موسوي را نديده ام و با ايشان جلسه يا ارتباطي نداشته ام و آنچه در اين زمينه منتشر شده كذب محض است .

دولتمردان باكو ادعاهاي واهي خود عليه تماميت ارضي ايران را گسترش داده اند . در برخي كتب درسي جمهوري آذربايجان از 9 استان كشورمان به عنوان اراضي جمهوري آذربايجان نام برده شده است . به گزارش پايگاه خبري سفير; در اين كتب درسي علاوه بر استان هاي آذري زبان ايران استان هاي گيلان و مازندران نيز اراضي جمهوري آذربايجان ناميده شده اند. همچنين در اين كتب با طلايي خواندن دوران چنگيز و تيمور از ازدواج با محارم به عنوان سنت بابك خرمدين دفاع شده است .

عنوان افتخاري شهروند پاريسي توسط شهردار پاريس به شيرين عبادي داده شد. به گزارش پرچم شيرين عبادي كه به منظور تشويق دولت هاي اروپايي براي تحريم عليه مردم ايران به دوره گردي افتاده است به عنوان شهروند افتخاري پذيرفته شد. عبدالكريم لاهيجي يكي از عناصر فراري در گفتگو با راديو زمانه گفت در ديداري كه به اتفاق شيرين عبادي با شهردار پاريس داشتند از وي خواستند به دولت فرانسه براي تحريم گسترده عليه مردم ايران فشار وارد آورند و در عوض شهردار پاريس نيز عنوان شهروند افتخاري پاريس را به وي داد كه اين شهروندي براي عبادي باعث افتخار و سربلندي مي باشد.

چند نماينده مجلس كويت با تعيين « ارشد توفيق » بعنوان سفير عراق در كشورشان مخالفت كردند. به گزارش پايگاه اينترنتي « زوم » اين نمايندگان معتقدند كه سفير پيشنهادي داراي سابقه بعثي است و هرگز او را بعنوان سفير عراق در كويت نخواهند پذيرفت . چندي پيش وزارت خارجه عراق « سيد محمد حسين بحرالعلوم » را براي تصدي سمت سفير به كويت معرفي كرده بود كه با مخالفت چند نماينده ديگر مجلس كويت روبرو شد. برخي ناظران سياسي در كويت معتقدند نمايندگان مجلس صلاحيت رد و يا تاييد سفراي خارجي را ندارند و اين از اختيارات امير كويت است .

آخرين دروغ سال 88 نيز تكذيب شد . خبر يك پايگاه خبري حامي دولت مبني بر سفر فاطمه و فائزه هاشمي فرزندان آيت الله هاشمي رفسنجاني به لندن نيز دروغ از آب درآمد. فرار و به نقل از سفير نيوز نوشت : يك منبع نزديك به رئيس مجلس خبرگان رهبري با شايعه خواندن خبر سفر فاطمه و فائزه هاشمي به لندن گفت : نه تنها دختران آيت الله هاشمي رفسنجاني در تهران به سر مي برند كه حتي مهدي هاشمي نيز در لندن نمي باشد. وي افزود : اساسا اخبار مربوط به فرزندان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در راستاي تئوري فشار از پائين و چانه زني در بالا براي وادار كردن رئيس مجلس خبرگان رهبري در تاييد برخي عملكردهاي غيرمدبرانه مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.